Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

tomorrow !


its about tomorrow ! hmm . school ? haruskah aku turun ? pppaappp ! harus lah kan --' . mahu belajar . cerah masa depan . totally aku suka pegi skolah , rajin kan . tp msok kelas jerr jadi setan . kena rasuk kali ..:P

yg pling malas time pagi . jejak jerr kaki dlm kwasan skolah . pegi roll call , klau aher konfem berdiri tepi skali . tiap2x pagi ada roll call ! menyampah --' . tp klau ujan takde lah roll call kn . hahaha !

dhlah esok ada latihan bola jaring . tp takpe , aku suka bola jaring . lebih2x lagi kteorg ada p'tndingan blan 5 nihh . MSSM bola jaring . terpksa b'dpan dgn matahari pulak , dhtuhh muka aku sunburn..owwwhhh tidak !

dan b'mula ny esok , aku jrg on9 . skolah , mymum tdak suroh aku on9 . sabtuahad jerr--' . harap maklum keyh ! haha

DAUS GIRLFIE